marketing műhelytitkok
termékek
szolgáltatások
akció
letöltés
 
céginformáció
honlapajánló
könyvajánló
elérhetőség
főoldal
állásajánlat
  marketing szótár
Untitled Document

Valóban pénzt termelő reklámeszközök?
 
Ha már pénzt adunk ki, jó lenne ha biztosan eredményt hozna...

 
Mi az, ami nem termel pénzt?
Például az a reklámfelirat, ami leesik, kialszik a fénye, összegyűrődik, ráncosodik, elhalványul. Vagy az a prospektus, amit nem olvasnak el. Az a szórólap sem termel pénzt, ami nem jut el a célzottakhoz.
Az unalmas vagy szokványos szöveg sem termel pénzt, amelyet nem olvasnak végig.
Az érdektelen fénykép, amelyre nézve eldöntjük, hogy ezt a kiadványt a kukába dobjuk.

Amikor nem érjük el, hogy üzenetünket elolvassák, meghallják, odafigyeljenek, akkor pénzt dobunk ki az ablakon!

Alap hibalehetőségek:
1. rossz szöveg
2. helytelen stílus
3. nehéz olvashatóság

4. nem odaillő fotó
5. rendezetlenség, tagolatlanság

rólunk mondták

„A Mátrix általában csodákat művel határidők és minőség tekintetében. Néha ezért is nehezen elfogadható, amikor apró dolgokban meg késik mondjuk egy napot.
Díjazom azt a rugalmasságot, ahogy egy-egy teljesen új feladattal megküzdenek, választva akár az álmatlan éjszakákat is.
A mára teljesen ismert és piacvezető Andante márka születésénél is a kezdő lépéseket együtt tettük meg.

Wilheim Gábor ügyvezető
Kanizsa Trend Kft. (Steinhof Group) 2003.